I´m back.


Dexter hjälper till med skolarbete.

har blivit lite dåligt med bloggande de senaste veckorna, men jag har ju varit på landet, och dessutom inte haft något internet, så jag antar attt jag kan vara ursäktad ;-) så skönt att ha internet hemma igen, mitt förra från telia gick ut i mitten av juli, men har installerat mitt nya från tre nu som funkar bra. det är VARMT här (såklart, när man är tillbaka i stan) och jag jag har jobbat på en inlämningsuppgift till skolan i flera dagar och börjar närma mig slutet nu.. har bara typ en fråga kvar, inte så mycket och det känns allitd lika bra när man börjar bli klar med sånt. men jag tror jag tar en paus nu för kvällen och skriver klart det sista imorgon, behöver inte skicka in det förrens på måndag ändå så, tror inte min lärare skulle sätta sig och rätta nu, hon har nog semester fram tills tisdag då skolan börjar igen hon med. tror jag skall se det här ikväll;

Där regnbågen slutar. 
Svenskt drama från 1999. Mikael Persson är på väg att förverkliga sin dröm, en stor musikal med några av Sveriges främsta artister och med sig själv i huvudrollen. Men bara några veckor före premiären knackar kronofogden på dörren och tvingar ut Mikael och hans familj på gatan. Han och fästmön Catti tar till alla medel för att rädda hans livsverk och får oväntad hjälp från det förflutna. Den sjätte filmen i sviten om de sju dödssynderna av Richard Hobert.
I rollerna: Göran Stangertz, Camilla Lundén, Pernilla August, Rolf Lassgård, Tommy Körberg.

Kan vara hur dåligt som helst eller jättebra. Who knows. (det går inte så mycket på teve just nu ;-)


pösar ute på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0