Lite babbel

Hmm, sitter och funderar på vad man skall hitta på resten av kvällen. har tränat idag, ätit, städat, pluggat samt fixat lite måste grejjer..... and now I´m running out of ideas kan man väl säga...... har ju prov imorgonbitti så måste ju va pigg imorgon, så det är väl nästan lika bra att gå och lägga sig snart haha.... men lite stört att lägga sig kl nio på kvällen, speciellt eftersom det nästan är nu som jag börjar bli pigg haha ;-)

Imorgon MÅSTE jag komma ihåg att hämta ut ett par biljetter till en grej som jag skall gå på om en vecka ungefär.... Inte glömma!! Har bjudit hit fina C så det blir tjejmiddag med efterföljande "evangemang" hehe :-) Mys! Får se om det banske blir utgång på fredag eller lördag med, sista ölen på en uteservering som vi så fint kallar det, hänger lite på om L kunde fixa barnvakt eller ej, men eventuellt.

Me like. frågan är ju om man kan hoppas på fint väder bara, börjar nästan bli höst ute nu och idag har det regnat större delen av dagen. Illa!

föresten, om man har tråkigt så kan man titta på svensk novellfilm här. jag gillade "förväntningar" och "människor helt utan betydelse", riktigt bra minifilmer!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas ni kan gå ut. Kram

2011-08-16 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0