Sista lediga dagen


skönt med en ledig måndag innan den här hösten (snart iallafall ;-) drar igång. Idag har jag tränat, ätit, frukost och spanat igenom mina favoritbloggar och resten av dagen tänker jag bara ta det luuuungt..... skönt att ladda batterierna inför imorgon. börjar kl 9.00 som vanligt så går upp ca sju- halv åtta tror jag. kommer bli lite omställning, gick upp tio i tolv idag..... ställde klockan på kvart i nio för att komma upp lite tidigare idag så man är tröttare ikväll, men självklart somnade jag om haha... det får bli att försöka komma tidigt i säng ikväll iallafall.

lite pepp inför hösten i form av en tjusig leopardscarf! :-)


lillskiten var lite trött igår tror jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0