"Allting som jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande?"



jag vill dricka ALKOHOL haha....

får inte handla på systemet för dom tror att jag är en barnrumpa och mitt pass har gått ut så kan inte visa min eminenta och aktningsvärda ålder som jag faktiskt har ;-). köpa folköl på ICA känns inte lika gött som rödvin. (även om det funkar). så är det bara... fauck I say fauck! ;-) ska nog göra en smoothie nue.... istället..... (låter som värsta alkisen nu men faktum är att jag nästan aldrig dricker nuförtiden, tror jag var typ lite salongsbersusad som det så fint heter typ någon gång i höstas? illa, på´t igen snart med andra ord! ;-) (och senast jag drack typ två glas vin var en månad sedan ungefär.) fast jag gillar inte att vara full längre, isch. men vin till maten eller lite ost är gott! så gott!

mamma satte föresten in 60 kr på mitt konto (efter att ha läst mitt inlägg om mini stekpannan) med löftet om att få amerikanska pannkakor serverade någon dag och det bjuder jag gärna på. ska inköpas imorgon! Yey!! :-) snäll mamma jag har eller hur?? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0