är med i en tävling hos Mogi.

har suktat efter dessa smycken från bohemian luxury hur länge som helst, tycker dom är så himla fina! Armbandet och ringen är ju to die for, om man får utrycka sig på ettt riktigt klyshigt bloggspråk haha. 

Nu kan man vinna dem i en tävling hos Mogi tillsammans med ett par ursnygga örhängen med fjädrar och jag är givetvis med och tävlar! man skall beskriva hur man skall matcha dem också för att få var med och jag skulle matcha armbandet med en vit klänning och bruna träcklackar, ringen skulle jag ha till vardags när jag vill känna mig lite extra fin (bara att slänga på till vilken outfit som helst) funkar från allt till tunika och leggins i sommar och kofta, jeans och stövlar i höst.  örhängena skulle givetvis få följa med ut på fest till en snygg lång tunika, leggins eller strumpbyxor och höga klackar! I like! Håll tummarna för mig nu, vill verkligen vinna :-)

update; men åh, såg nu att tävlingen gick ut igår? suck! ja, men det var ju ett bra försök iallafall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0