dagens outfit.



vit blus H&M, lackleggins Zara, skor H&M. har precis tryckt i mig en middag/lunch bestående av bulgur, kyckling och paprika. hade tänkt vara lite nyttig men det blev bernesås till av någon anledning (min dressing var slut haha). idag måste jag fortsätta plugga, har två uppgifter kvar att göra till morgondagens seminarium. gjorde den första igår, och började lite på den andra har jag för mig. har tre uppgifter att göra. inte så pluggsugen, söndag och allt, men ibland måste man ju faktiskt ;-) dricker en jordgubbssmoothie nu efter maten, det piggar upp lite iallafall. behöver energi!



tänker plugga mellan 18.30 och 20.00 för 18.00 är det Leila bakar i Frankrike och 20.00 är det How I meet your mother. bra upplägg! borde hinna klart på 1,5 timme... har blivit ganska bra på att speedplugga när det verkligen behövs, måste vara alla år i skolan, hehe! och vad ska jag göra nu 45 minuter tills det börjar? äh, lika att sätta igång och plugga kanske. fast jag borde faktiskt städa lite också.... och diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0