Ensam/aktiv kväll?


ikväll är jag ensam medans mamma och tanja är inne i stan för att se "Poppes pingviner"..... här ätit lite mat plus en gräddbulle/kokosboll (vad heter det egentligen?) och funderar på att ta en sväng på gåbandet och kanske se en film. The kings speach ligger på soffbordet och väntar.... bara två dagar kvar till party på lördag, skall bli kul! :-) har varit fruktansvärt trött idag, sovit någon timme nu på eftermiddagen men börjar känna mig pigg igen. sjukt. behöver nog lite motion så nu blir det upp och hoppa (snart :-) ska bara surfa liite till, hehe! ;-) (jag surfar faktiskt mycket mindre på landet än i stan konstigt nog, måste vara för att jag har fler att umgås med här än katten liksom ;-) 

såg black swan häromdagen föresten, den var riktigt bra! ska nog se den igen någon dag...

men nu tror jag minsann att det blir en kokosbulle (??;) till. och läsa lite bloggar.... hehe. we´ll se if I´m gonna move this ass more tonight or not med andra ord... ;-) Jo, jag ska försöka vara lite duktig. en kvart på gåbandet är bättre än ingen kvart. brukar gå typ 40-50 minuter i taget faktiskt, har gjort det några gånger den här veckan. då blir man lagom varm och svettig :-)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0