Filmer jag måste se! ;-)


Bridesmades.
Svinalängorna.
Black Swan
Kronjuvelerna.
Winter´s bone.
Livet efter detta.

tror att alla dessa är riktigt bra.

har ni nåt bra filmtips?

jag kan rekommendera Something borrowed med kate hudson som går på bio nu för er som vill se något roligt, den var riktigt bra och jag skrattade högt flera gånger :-) det är en tjej som jag inte vet vad hon heter som bla göra en sjukt rolig roll som en småkonstig tjej, så bra! hon har bla även gjort en biroll som en dejt och flickvän till Ted i How I meet your mother, det är hon som har det där konditoriet och som han träffar på ett bröllop.


Kommentarer
Postat av: charlotte

åh, yey, vad kul!! :-)))) kram

2011-07-07 @ 01:00:29
URL: http://charlotteisherat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0