Fridag, friday!


gårkvällen såg ut såhär, plugga med smoothie och middagen som bestod av färsk pasta med pesto och kyckling. så gott även om det kanske inte ser så aptitretande ut på bilden haha.... tror det får bli det idag igen! längtar redan efter mat, hehe! har varit iväg nu på förmiddagen och haft seminarium i skolan, gick bra även fast jag är väldigt seg idag. gick inte att sova inatt då det var ungefär hundra grader här hemma. låg bara och vred på mig och svettades.. usch. idag är det lite svalare faktiskt, och så hörde jag att det skulle bli sämre väder i helgen. tycker det är skönt hehe... men om jag hade varit i en sval villa eller lägenhet så hade jag säker inte gillat det, det är bara för att just min blir så himla varm! skall sluta tjata om min varma lägenhet snart, men ibland blir det nästan outhärdligt, jag trivs jättebra i övrigt, det är bara det att jag inte gillar när det blir så himla varmt.... påverkar mig jättemycket, mår alltid bättre när det är lite svalare, eller så där lagom varmt ;-) som tur är så har jag en fläkt, men lite svårt att ha på den på natten då den låter ganska mycket. nåja, snart är det höst igen... positiva klubben haha ;-) nej för fan idag är det FREDAG och då skall vi vara glada :-) skall ner på stan snart och se om jag lyckas köpa ut lite vin på bolaget, har ju bara ett gammalt pass men det kanske beror lite på vem som sitter i kassan och är på bra humör :-) fick handla på det i katrineholm i alla fall utan att dom sa något så inget är ju omöjligt ;-) är så sugen på rödvin! I need some! ;-) såg någon annons igår om ett lådvin på tre liter som bara kostar 139 kr och hade fått bra betyg i konsumentester. tror det hette något med torres, var från spanien och hade någon tjur på framsidan. sjukt billigt ju och om det smakar gott så är ju det också bra haha.... kommer nog räcka typ hela sommaren, får så mycket dricker jag inte *host*. ne, men det blir ju billigare än att köpa flaskor i alla fall och så vet man att man har och slipper ladda upp så fort det är helg och man kanske vill ha något glas vin till maten. det är ju trots allt sommar och då ska man få unna sig lite tycker jag. dricker nästan aldrig nuförtiden. man unnar sig sällan sån extra "lyx" när man är fattig student ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0