from idag...


har jag lösenordskyddat min blogg. det känns mycket bättre och då kanske man inte behöver tänka lika mycket på vad man skriver. när jag skriver om lite mer privata tankar så händer det ibland att jag inte kan sluta tänka på vem som läser det efteråt? det kan ju faktiskt vem som helst göra, folk man inte vill. så därför har jag skaffat lösenord. så för min egen del så kanske jag inte behöver sitta och sortera ut lite personligare inlägg utan kan dela med mig av sånt som jag iallafall kan dela med mig av till familj och vänner. och för er del så kanske ni får lite roligare saker och inlägg att läsa om. känns bättre när man vet vilka som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0