gamlingar fajtar om ålder!

tjatar med brudarna på facebook... konversation går nåt ungefär så här ;-)

Charlotte;

Laddar för att gå till bolaget och köpa lite vin.... har redan kommit på en bra replik om dom skulle neka mig att köpa pga gammalt legg.... "men tror du verkligen att jag är nitton år?" ska bli kul att se vad dom skulle säga!
    • L; Rätt skönt problem när man är 30 år!!
      7 hours ago · · 2 peopleLoading...
    • Charlotte; förvisso! ;-) hehe...
      6 hours ago ·
    • C; neh dom kommer att svara dig: nej men vi måste fråga för det är lag på det! ;)
      5 hours ago · · 1 personLoading...
    • 31 L, 31....det här året....
      5 hours ago ·
    • Inte än :)
      5 hours ago ·
    • (ignorerar tanken att man fyller 31 år om typ 3 månader...)
      5 hours ago · · 2 peopleLoading...
    • neh men det här året..... ;) dont try....
      5 hours ago ·
    • ja fy.. och C, du är ju redan trettiett! försökt inte att överföra din ångest på oss småbarn ;-) ja och då kan ju jag säga "och ja, och jag måste få handla, för är man över tjugo så får man det, enligt lag......." äh, jag somnade på soffan och vakna precis, blev alltså inget vin ändå, är man gammal och trött orkar man ju inte ens gå ner till bolaget ;-)
      about an hour ago · · 1 personLoading...
    • Hahaha!! Go Charlotte!
      about an hour ago ·
    • åldern tar ut sin rätt....jag somnar iafl inte på soffan mitt på dan, så alltså yngre än dig liksom piggare...(skiljer ju hela 8 mån) läskigt va?? ;)
      32 minutes ago ·
    • inte jag heller, o jag e själv med liten ;)
      31 minutes ago ·
    • du är också "ung" L...värre med Challe.. ;)
      26 minutes ago · · 2 peopleLoading...
    • nawww......
      26 minutes ago ·
    • Wohooo! (sorry Charlotte, mn hakar på den som ger en mest fördelar ;) )
      22 minutes ago ·
    • Charlotte...vi bara låtsas för vi är så desperados... ;)
      14 minutes ago ·
    • hahaha....keep talling ya that!! ;-) haha... L din lilla luuuuuuuuuuuuussssss!! man håller på den som är närmast en i ÅLDER fattar du väl??? ;-D hahaha.....
      14 minutes ago ·
    • Haha, jahaa, jag håller med Charlotte då!
      13 minutes ago ·
    •  ‎(dålig på reglerna i det här ;) )
      13 minutes ago · · 1 personLoading...
    • bra... inge kappvändare där haha!!! ;-)
      13 minutes ago 
    • ne, för tydligen kan dom ändras ;-)
      13 minutes ago ·
    • asg, nej nej, jag håller med den bästa bara ;)
      13 minutes ago ·
    • neh men jag är snällast och VEM är egentligen närmast? Ska vi slåss om na?
      12 minutes ago ·
    • haha, det är ju bra det! det som ger mest fördelar för stunden liksom..... tsss!
      12 minutes ago ·
    • JAA! Catfight! ;)
      12 minutes ago ·
    • tror jag och L är närmast!
      12 minutes ago ·
    • skit på er då.. ;) jag klarar mig själv! Hmpfh!!!
      11 minutes ago ·
    •  
      har redan glömt vad vi egentligen bråkar om.... haha....
      11 minutes ago ·
    • haha, ja gamlingar brukar ju göra det!! ;-P
      11 minutes ago ·
    • vet ändå att jag är bäst å "yngst"! ;)
      11 minutes ago ·
    • Hahaha, att vi alla är gamla som gatan..
      10 minutes ago ·
    • Jag har inte börjat med antirynkcreme, betyder det att jag är yngst?
      9 minutes ago ·
    • Charlotte; ne....
      9 minutes ago ·
    • neh L för det har inte jag heller...å Charlotte bråkar vi inte om systemet? Glömmer så lätt nu för tiden! ;)
      8 minutes ago ·
    • Den som somnar på soffan på dan är äldst, där med basta...brudar...men jag tycker om er ändå OCH kan förlåta.. ;)
      8 minutes ago · · 1 personLoading...
    •  Men då är Charlotte äldst av oss :D det är det viktigaste, att jag inte är äldst :)
      8 minutes ago · · 1 personLoading...
    • ja, det var nåt sånt...seneliteten gör det svårt att minnas.... o hålla trådar.... (talar för mig själv).
      6 minutes ago ·


      alltså jag undrar hur det kommer att se ut på ålderdomshemmet haha!? ;-) vi kommer gå runt och slå varandra på hälarna med käpparna.......!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0