gårdagens hår.



Zicksack diadem (hur skriver man det egentligen?? ;-.) var stort i slutet på nittitalet (kommer ihåg att jag hade det på gymnasiet tror jag?) och nu är det tillbaka igen. jag gillar dem! köpte mitt på H&M :-) (har inte tvättat håret på ett par dagar när bilderna togs igår, därför det ser lite tråkigt ut haha..) skönt att få bak håret när det är varmt ute tycker jag.

jag tvättade håret idag (höhö!) med ett schampoprov som jag fick med hem i en tidning, och det var verkligen jättebra så jag tror jag skall köpa det nästa gång. tror det var Fructis strenghtening schampo, nåt nytt.... håret blev iallafall lite finare än vad det ser ut att vara här ;-) det ska ju va lite fluff och liv och inte bara hänga i stripor liksom ;-.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0