I got vacation!


hands up, för jag har semester!! så skönt! är ute hos mamma och hittills har jag hunnit gjort en (misslyckad) jordgubbstårta, druckit ett par glas vin och cider, ätit chips, tittat på några filmer, suttit ute och läst ett par böcker, somnat på gräsmattan... m.m.... Big happenings, men har bara varit här sen i fredags och ja, nu är det lördag haha, så bara en dag ju ;-) funderar på att leta efter snygga tatueringar på nätet nu, vi är lite sugna på att tatuera oss jag och Tanja. vet redan vart jag vill ha den tror jag, men frågan är vad det skall vara, eller stå, vill ha något snyggt skrivet... men jag vill vara helt säker innan jag gör något, tråkigt om man skulle ångra sig efteråt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0