kronjuvelerna...


är en film som jag verkligen vill se. har hört att den skall vara väldigt bra. ska nog försöka övertala någon att gå och se den med mig i sommar.... *blink, blink*. det är Ella lemhagen som har gjort den, gillar hennes tidigare filmer, dom är alltid så annorlunda på nåt sätt :-) känner på mig att det är en film i min smak... ska svänga ihop en liten middag här snart är det tänkt men det står helst stilla på mig i huvudet? har nog funderat på vad jag skall äta ändå sens jag var till affären för ett par timmar sen.... sallad typ? orkar inte göra nåt avancerat....fast min goda vitlöksås från hellmans är fan slut. inte bra!! ;-)

idag blir bloggen föresten rosa igen. man blir alltid lite lite gladare när man har massa rosa omkring sig ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Går den när du är här kan vi gå du jag Tanja... Kram

2011-07-03 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0