Måndag


magdalena graaf med sonen isak :-)

jag har varit lite seg efter helgen som varit. min största bedrift idag har varit att steka pannkakor (amerikanska of course) samt ligga i sängen och läsa bok. läser just nu "Det skall bli ett sant nöje att döda dig", av Magdalena graaf, den är riktigt bra, har grinat flera gånger, vilket jag alltid gör till hemska och sorgliga böcker och filmer :-) ska nog ta en kvällsmacka nu och forsätta läsa lite.... kanske plocka lite blåbär imorgon, det vore nog något det. är ju så himla dyrt att köpa och jag som fattig student måste tänka på ekonomin så vore ju bra att plocka ett par liter o ha i frysen. så gott med blåbär ju... :-) ne, macka, och kanske sängen då? godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0