Nya bebisen är här :-)


fått hem nya bebisen, alltså min nya kisse, Dexter! har legat och myst ett par timmar i sängen, så trött är han.... släppte in min andra katt, pussis till han förut, men hon blev bara skitsur och morra, så hon fick åka ut rätt fort igen.... dom kommer nog lära känna varandra tids nog..... nu sitter jag och myser i min nya leopardmönstrade zipperall, så skön, och varm är den... kan sitta ute på altanen när det regnar nu på kvällen utan att frysa... thats najs..... Nej, tror det blir lite kvällsmat nu och kanske lite teve? tittar typ aldrig på teve på sommaren..... eller så går jag o myser med katten igen :-) sötast i världen, just nu, är han :-) 10 veckor gammal och född den 26 maj :-)

inte den på bilden såklart, men faktiskt ganska likt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0