pasta igen :-)

målar naglarna, slötittar på two and a half man och lagar lite kvällsmat. blev så sugen på pasta med peso... igen! blir verkligen beroendeframkallande. har mina perioder då jag bara är sååå sugen på en viss sorts mat, sen tröttnar jag alltid och så blir det något annat istället. ett tag var det nästan bara frysta pizzor jag ville ha haha... inte så bra för kroppen! försöker tänka på att man får i sig proteiner, lätt att slarva med det faktiskt... känner direkt att jag blir tröttare om jag inte äter det ordentligt. fick dock reda på mitt järnvärde när jag var på blodcentralen senast och det var riktigt bra så det behöver man inte tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0