rosa små saker.


rosa stekpanna och en söt glasburk med lock köpte jag i veckan. köpte även den rosa blommiga saken ni ser på bilden men jag måste ha hjärnsläpp nu för jag kommer inte på vad det heter... det är en sån man har när man tar ut något varmt från ugnen, som en grillvante men ändå inte. herregud ;-)

stekpannan kommer från Åhlens och "den där saken" med :-) pannan kostar 59 kr och den andra saken (phuuu) kostade bara 10 spänn. stod 19 men gick in för tio, så hade väl tur ;-) precis min stil, gillar vitt, rosa och blommigt/romantiskt (men ändå modernt) i köket. (och andra rum med ;-)

Burken kommer från en inredningsbutik här i stan som jag ej vet namnet på, var första gången jag var där, den ligger precis brevid Åhlens..

I love pink ;-)

grytunderlägg cant be right heller va? jag menar, jag tänker ju inte ha den under en gryta, som underlägg? men är det inte det man säger att de heter? gud, nu kommer jag inte kunna sluta tänka på det här haha! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0