tattoospaning!


hayden panittiere har "Vivere senza rimpianti" ("live without regret") tatuerat på sidan av ryggen. så snyggt! det var därifrån jag fick ideén till den jag vill göra... skulle nog kunna tänka mig att ha en på ryggen där med, men inte samma citat då ;-)

vi fick ett infall förut och åkte in tll stan jag, mamma och tanja och kollade upp tatuerarna som finns där.fastnade för killen på scorpio tattoo, känns som att han var bra och en jag känner som har varit där rekommenderade honom med, så när jag ska göra en, så blir det där. vill ha både "la bella vita" på foten och "vivere con passione" på armen, hmmm.... (måste spara lite pengar med ;) kanske önska i julklapp och födelsedagspresent... :-) att skriva vivere con passione på armen kostar 2000 kr...

vi tänkte bada efteråt men det började ösregna så blev burgare på Mc Donalds istället. ikväll skall vi se Black Swan! :-) ska trycka i mig en bit prinsesstårta som mami kom hem med förut också, himla nyttig semester det
här lutar mot hehe :-) men är det sommar så är det.


ungefär en sån här tatuering på foten vill jag ha med, men La bella vita skall det stå, och det skall vara på insidan, inte på utsidan av foten. jag tycker att citat och texter är det snyggaste man kan ha, gillar enkla svarta texter på tavlor också...

lindsay lohan har la bella vita tatuerat på ryggen. jättesnyggt ställe för en tatuering, har velat haft en länge där med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0