arg!!

gud vad förbannad jag blir på en del saker.. för ett tag sedan så fick jag en jäkla PIANO kurs hemskickat till mig via brev. har verkligen inte beställt nåt sånt, och det kommer att kosta typ 150 kr per brev och bestå av 28 stycken sådana! fattar inte vart dom fått mina uppgifter från, fast dom hade felstavat adressen lite och postnummer och efternamn.. men det skall ändå vara till mig................aaaaaaaaaaaaaaaaaa......................måste dra iväg nu och returnera det. var tvunget att återsändas inom två veckor annars förbinder man sig till hela kursen tror jag?? jomenvisst, visst vill jag betala typ 3000 spänn för det här??? hoppas verkligen inte att det gått två veckor än, var ju sjuk förra veckan så har inte orkat ta tag i nåt..... sen glömde jag bort att posta det innan jag åkte bort över helgen. men glöm att dom kommer få några pengar..... kommer stämma dom om dom kräver nåt av mig.....

Grisar! (haha)....

har förövrigt precis varit till filmstaden och hämtat ut två gratisbiljetter till en förhandsvisning nu i Juni. lite najsare det. hyrde Easy A, Somewhere (en sofia coppolla film) och An education så ikväll blir det filmmys för mig och kissen :-). Ska bara springa iväg till brevlådan igen då... och hyperventilera.....

men dom kan väl inte kräva att man betalar för något som man inte ens har beställt?? tänk om jag hade varit bortrest eller något nu i två veckor och inte haft en aning om jag hade fått det här hemskickat, hade jag varit bunden till den här kursen ändå? hade hellre åkt i fängelse än att betalat, av ren princip.

Kommentarer
Postat av: Monica

Kommer det igen är det bara att ringa o vara förbannad o tala om att du tänker gå vidare med det till press o konsumentsombudsmannen....

2011-06-08 @ 18:44:57
Postat av: charlotte

ja....less man blir ibland...

2011-06-08 @ 18:49:27
URL: http://charlotteishereat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0