Babbel och sånt.

har varit på mitt GRÄSLIGASTE humör idag, nästan hela dagen. efter bion igår hade jag svårt att varva ner, vilket gjorde att jag somnade typ fem imorse... plus att katten fick sting som vanligt och for omkring, vilket inte gör det lättare att slappna av... sen upp kl halv åtta och så var det bara att knalla iväg till Universitetet... kändes som hundra mil...... Ville bara hem, så fort jag var där, haha.... ingen rolig känsla alls.

Fick dock lära oss att ta venprov, och lite annat, så det var väl intressant det... fick ut massa blod på första försöket.... blodet bara spruta..... kände mig som en elak sjuksköterska... haha, nej, nu skojjar jag..........;-P Lite sömn efter att jag kom hem fick mig dock på bättre humör, och så har jag varit och hämtat ut paket från veckorevyn och H&M,vilket gjorde mig lite gladare faktiskt ;-P kanske visar lite bilder sen.......... fick så fina grejs från VR (prenumationspresent)...........

Hoppas inte helgen bjuder på sjukdom, känner mig lite konstig, gått och hostat, varit varm/kallsvettig och snorig (som vanligt), men är ledig ända fram till tisdag nu, så bara å ta det lungt....

Ja, det var min otroligt väldigt intressanta dag det ;-) men varje dag kan ju inte vara helt faboulus, vi lever ju inte i en sex and the city värld, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0