candy!



nu åskar och blixtrar det här igen. jag hoppades på en rejäl regnskur också och nu har det faktiskt börjat regna. som godis för en pollenallergiker som mig :-)

somnade förut efter middagen och sov ett par timmar, var lite piggare när jag vaknade så det blev både lite träning och städning här hemma så nu är jag både tränad och har fint omkring mig. trevligt tycker jag :-)))

har googlat lite på om det är farligt att stå nära ett fönster när det åskar, och det verkar faktiskt som att det kan vara det. tycker det är lite läskigt, har ju soffan precis vid fönstret så kan inte sitta där nu... sitter som vanligt på golvet i hallen haha..... :-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Du brås på din mormor men hon satt i sin garderob....

2011-06-12 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0