Färgar.

har ätit frukost, bläddrat igenom nya VR som kom på posten och pluggat. sitter nu med efterbehandling i håret då jag fick för mig att färga håret. har haft en gammal hårfärg över sen förra gången jag färgade hemma som fick komma till användning idag. blev ganska bra, hade inte i färgen så länge så det blev inte lika mörkt som förra gången. note so self, bara en kvart, inte 30 minuter! typ lite guldblontbrunt blev det det nog. måste verkligen klippa mig snart igen också.... har inte en riktigt klok frilla nu....


typ lite så här blev det nog, som jag hade förrförra (?) vintern.... fast det här är nog lite mörkare än det blev nu... men jag gillade verkligen den färgen jag hade då, synd att man är så dålig på att skriva ned vilka färger man använder, tror det kan ha varit Wella intensivtoning guldbrunt (?) och jag köpte den typ på willys! använde loreal preferance guld honings blond (? haha....) den här gången... har redan slängt förpackningen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0