friday, friday...


söt bild på springande barn jag tog förra sommaren, men idag är det studenterna som springer ut här i stan :-)

har varit och gjort prov (gick nog sådär, ehm...), och nyss smällt i mig lite frukost. blev gröt med jordgubbar, så gott. riktigt fint och VARMT väder idag, och så är det nog studentdag idag här har jag för mig. Kul för dom ;-P

jag har lite att fixa, måste posta lite brev och sånt idag... skulle verkligen behöva städa också, men det är ju inte favoritsysslan i den här värmen.... önskar jag kunde få vara på landet istället.....

Nu börjar det vissla och hurras här utanför.... GRATTIS alla studenter! :-)

dagens låt.

kan inte låta bli att skratta lite, nu är det fullt party precis nedanför mitt fönster haha... högsta volym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0