god frukost med söta små saker.



sitter och äter frukost och bläddar lite i den nya boken som jag fick igår... så mycket man vill prova på att baka nu! äter rmin himla gröt trots att jag är så trött på den haha, men idag har jag spejsat till det med en smoothie, minnsann ;-) ska ner på stan om någon timme, har en lunchdejt! Kul! ;-) ska försöka att inte få panik över värmen idag, får sitta i skuggan, haha! får se om jag kan boka in en ny tid på blodcentralen också.... får ju ändå hundra spänn varje gång man är där och jag har spanat in ett par söta rosa skor H&M som går på just det, så det vore ju perfekt med ett par "gratis" skor :-) får se hur det blir......kram

(är på lite bättre humör idag som tur är... ska försöka få det att hålla i sig. får nästan mer ångest när jag skriver om privata tankar och känslor än bara ytliga, men samtidigt tycker jag inte att det är någon mening med att ha en blogg där man bara visar det som är bra och det ytliga liksom.....om ni förstår hur jag menar. alla människor har ju känslor och är inte bara en sak. ibland är ju livet bra och ibland dåligt, och allt borde ju få komma fram eller hur, inte bara en sida av livet?)

eller vad tycker ni? om det nu är någon som läser den här bloggen förutom min fina mamma då, haha ;-) kramar!

Kommentarer
Postat av: Monica

JA min fina dotter klart jag läser... Du är duktig stolt över dig... Stor kram ses snart

2011-07-01 @ 09:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0