Gravid mage, och lite till.



Lite nytt idag då. Skönhetsprodukter från veckorevyn, kräm och bodylotion från stockholmsgruppen och ett superfint rosa armband från Mint. I love. Älskar rosa och det här kommer bli fint i sommar. På bild ett ser ni min tjusiga gravidmage (haha) i ny klänning från H&M som också kom idag. Beställde lite grejjer från deras sommarrea, blev en likadan till mamsen så vi kommer väl se ut som tvillingar på semestern ;-) Är sjukt nöjd med partytoppen i korallrosa som lillfisen pillar på på sista bilden och så  blev det en puderbeige topp från H&M organic för typ 134 kr. Kap.

jag snappade upp ett kanon tips från en annan blogg, det är att köpa partytoppar i en storlek större än vad du brukar ha (passar super på just såna här modeller), då sitter dom lite skönt loose, och det funkade faktiskt på denna. blev mycket snyggare! Kan inte med tajta toppar.... jag har inte köpt eller använt ordet partytopp på flera år haha, men man behöver ju faktist ett par såna också har jag kommit på. Lite glam, och lite party. Längtar redan tils den får invigas till ett par höga klackar och snygga stora örhängen. FEST!

apråpå magen så fattar ni anledningen till att jag börjat äta nyttigare (försöker iallafall). ;-P Kommer se ut som en jäkla klump i sommar om det fortsätter så här...

fattar inte att klockan redan har hunnit bli över 22 nu? shit, den här dagen har verkligen bara försvunnit.... ska nog svänga ihop en sen middag och titta lite på teve. Så skönt med sovmorgon imorgon!

Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: monica

Fina allihopa

2011-06-17 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0