Home sweet home...

Ah, hemma igen. Det är något speciellt med att komma hem, varje gång. har haft en superbra bortahelg och hur mysigt som helst, men det finns nog inte mycket som slår att komma hem ändå.... älskar att sjunka ner i min sköna säng och bara vaa´.... :-) äter lakrits just nu och klunkar lite blåbärssoppa, har precis packat upp, ställt krukväxterna i fönstret samt varit till Ica och handlat mjölk och sånt.

Imorgon är det skola som gäller som vanligt!



plockade med ett gäng blommor hem från landet oxå, så nu är det sommar även hemma hos mig. så najs alltså!

jag har fått lite tankar, eller funderingar kanske man kan säga, på att faktiskt flytta tillbaka till katrineholm igen.... har ju familjen och allt där.... men det blir ju absolut tidigast till hösten, efter att skolan är klar.... orkar jag flytta, igen? kanske nästa år isåfall. Skulle va så skönt att bo där, nära till familjen, nära till bad på sommaren... finns ingen sjö här, och jag saknar det verkligen, älskar att bara kunna dra till stranden på sommaren! katrineholm är så mysigt på sommaren, vill inte vara här då, vill vara där. och resten av året sitter man ju bara hemma i sin lägenhet och kurar ändå haha, så det kan man ju lika gärna göra där med. Right??

får se vad som händer....! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0