I´d rather be alive than eating that cucomber.

jag sitter och äter frukost gröten och reflekterar över den senaste nyheten att tomater och gurokor från spanien blivit smittade med någon e-koli bakterie som lett till döden för folk som varit i tyskland och ätit dessa grönsaker? Fick höra det först igår, vet inte när nyheten kom ut, men det fick mig verkligen att könna mig dum som inte ens läser nyheter längre. (slutade med det förra året då jag inte klarade av det när jag mådde dåligt).

Jag menar, tänk om man, dum som en nöt, skulle gå och köpa en gurka precis när hela sveriges befolkning fått reda på att man kan dö av just det. Inte en ok död.

Trots det övervann jag min rädsla igår och åt faktiskt tomater.

Väldigt intresannt blogg inlägg, haha! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0