Ingen bra idé...



jag har fortfarande inte kommit iväg till affären haha... fick för mig att klippa håret efter duschen, och resultatet blev nog sådär.. jag och mina himla ideér, alltid är det något som skall fixas.... blev typ lite snett på sidan och så måste jag ha klippt helt tokigt för håret blev fan ännu risigare efteråt haha.... fast jag tog bara någon centimeter typ. måste bli ett riktigt frisörbesök nästa gång, har utväxten från helvetet också. synd att det skall vara så dyrt bara... köpte en frisösax för några veckor sedan, och första gången jag klippte mig så blev det faktiskt riktigt bra... men jag gjorde det nog för tätt inpå nu.... skulle ha väntat några veckor till.........

Nej, nu blir det till å gå ut, har skrivit en fin liten inköpslista haha..... kycklingfile´, ägg, ris och grönsaker.....

fick för övrigt ett fint litet sms förut där det stod "du kommer att få ett sms om att hämta paket inom 1 vecka. hemligt. kram".

Sånt kan verkligen lysa upp en smådeppig dag om inte annat. :-)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0