Jag låter...


kissen visa vad jag fick för fint i posten idag. Nya Amelia och en superfin vristlänk med en rosa ängel på! Tack snälla mamma för det fina smycket, kommer använda det jämt i sommar! :-)

funderar på att svänga ihop en sallad nu och sen hit the books.... dock har jag ingen romansallad kvar hemma och jag känner inte för att gå till affären idag då jag ser ut som skit  i håret, så det kanske får bli något annat....


gårdagens sallad såg ut såhär, orkade inte ladda upp en egen bild igår. har vääärldens godaste vitlökssås från Knorr, som tyvärr tar slut alldels för fort haha... ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Varsågod... Bara att invänta sms anvisning nu då....hmhmhm vad kan det vara??? Hämtas på posten... Hoppas du blir glad. Älskar dig... Kram

2011-06-20 @ 15:33:08
Postat av: charlotte

det blir jag säkert.. hehe, har mina misstankar om vad det kan vara :-) kram älskar dig med.

2011-06-20 @ 15:45:10
URL: http://charlotteishereat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0