kvällens peptalk.


jag hade lagt upp kvällen så bra, äta, plugga, träna, bada, SEN titta på teve..... det gick jättebra, är klar med
pluggandet nu, men det innebär dessvärre att jag har en hel timme på mig tills The killing börjar på teve haha..... vill inte träna en timme, eller överhuvudtaget...... fan vad lat jag är haha, men på sommaren har jag nästan aldrig lust att träna, det är för varmt och jag vill bara passa på att njuta istället. så skall jag göra det, eller skall jag träna?? hmm.... ja, det var dagens stora fråga det ;-) har en godisskål som är väldigt lockande och står i bokhyllan tre meter bort..... MEN I shall not....... äh, vad fan, jag behöver lite energi.... det BLIR träning.... ja!! Nu hoppar jag upp.... bannemig! nu! ;-) (fan vad man behöver peppa sig själv ibland haha)...

känner mig riktigt duktig som gjort klart allt inför morgondagens seminarium. vad gör det om man är ute i sista minutet, bara det blir gjort? ;-) bra gjort charlotte! (klapp på axeln och så) :-)

undrar om man kan köpa den där energidrycken någonstans föresten? så himla fin ju! :-) skulle va snyggt att ha ett lager hemma i kylen, inte för att jag är så mycket för energidrycker i allmänhet haha, men den är ju bara så fin! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0