Lill lördag



jag har haft en supermysig dag idag med min familj. Ätit god mat, fikat, myst och busat :) Fick en fin klänning i present av min mamma, så lovely, blommig långklänning. :-D

Nu blir det snart mys med lite godis, öl, pistagenötter och Big brother!


Den här klänningen fick jag idag. Bara 199 kr på H&M. Älskar att den är så sval och i tunn, skön bomull, bara att dra på sig så är man lite sommarfin :-) Den är finare i verkligheten än på bild och är väldigt bra sydd, sitter jättefint på! :-) Blir fin i sommar till lite armband och platta sandaler.

Kommentarer
Postat av: linda

Fin klänning! O så söta lilla Elian :) Låter som du har det mysigt ute på landet ;)

2011-06-02 @ 18:11:21
URL: http://bylindaly.blogspot.com
Postat av: charlotte

bäata E :-) Väldigt mysigt, hoppas du är lite ledig du med och inte bara jobbar? Puss.

2011-06-03 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0