lite sånt som man måste få ur sig ibland bara...


istället för allt som jag hade i mig om dagen och först skrev om så tar jag bort det nu och så skriker jag istället AAAAAHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh**** och..............

nu skall jag bli positiv igen ;-P

har precis ätit en supergod pastasallad som jag har gjort själv. köpte halloumi idag (sommarfavorit nummero ett!), och så blev det räkorna till som jag köpte för ett par veckor sedan. ja dom har legat i frysen då, så dom blev ju färska när jag tinade dem..... höll för övrigt att flippa ur på systembolaget när jag inte fick köpa vin som jag  tänkt unna mig för första gången på typ ett halvår...... pga av att legitimationen gått ut..... ghaaaa....................... i dont need this................. ;-)
ska lägga mig och bara ta det lungt resten av kvällen nu....andas lungt och fint och komma ner i varv.... äntligen.... ;-)

tror jag behöver en riktig urladdning snart..... öl och mina fina tjejkompisar, ja tack!!!! ;-P saknar som en idiot!

flippa ur på systembolaget, är det ínte lite alkisvarning på det föresten? ;-P asg.... ;-)

***Fotnot; det var mest klag på min dag i skolan (men jag är inte helt bekväm med att lämna ut mina allra innersta tankar och känslor här i bloggen...... får nog typ ta och skaffa en hemlig blogg som kompliment istället för att bara skrika ut min ilska ibland ;-)) kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0