Lite sugen på en öl...



sitter i solen och undrar vad man skall hitta på idag? blir nog en slappardag som det ser ut nu.... Bära lite ved skall jag göra sen också... (lantsyssla, I´m a lantygirl). Pefekt öldrickarväder by the way tycker jag?

Jag klipte mig själv imorse föresten, bara topparna, och det blev väl rätt bra. köpte en sax på Dc morris (heter det så?) för 49 kr, liite billigare än att gå till frisören om man säger så... och så slipper man sitta i den där jäkla stolen i en timme, stirra på sig själv och pinas haha... Bara jag som har en lätt släng av frisörskräck??

Kram och så. Nu är det tamefanimej SOMMAR hörrni!! :-)



Kommentarer
Postat av: Christian

Sån mage vill jag också ha!! :P haha

2011-06-05 @ 18:22:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beeble

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0