Lite tankspridd....



har precs kommit hem från skolan. hade visst inte alls haft någon inlämningsuppgift över helgen, så var den ångesten borta. så skönt! var ju inte i skolan förra veckan eftersom jag var sjuk, men dom hade ej behövt göra den, utan vi fick diskutera den i klassen idag istället. mycket bättre tycker jag :-)

Nu tänkte jag göra frukost nummer två, var inte så hungrig kl 8 imorse så drack bara lite juice och blåbärssoppa.

Ställde gröt på spisen, och så råkade jag såklart bränna den nu när jag kollade facebook..... inte lite tankspridd och glömsk ibland..... säkert ungdomsdemens.... håhåjajaja.... :-D

orka göra om, ne. tar ett päron istället och väntar tills jag gör mat istället.....

Ja, det var min dag so far det... ;-P spännande va? :-)

men klockan är ju bara tolv, tänk att vad som helst kan hända. tänk! ;-P

(ehm, får nog sluta med mina totalt ointressanta inlägg snart och börja göra nåt riktigt istället? ;-))

Ska vila nu, äta, sen plugga lite tror jag...........sov JÄTTEDÅLIGT inatt, lite för ångesten över skolan tror jag, blev uppstressad precis innan jag skulle lägga mig, så kunde inte sova, somnade typ fem imorse, och så drömde jag massa massa konstiga mardrömmar.... är inte så jättetrött idag ändå, bara lite seg....bra det...

Se ya later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0