Min katt...


har blivit helt galen. kräver ständig uppmärksamhet, skriker när hon inte får det och jag typ inte TITTAR på henne så fort hon vill. Inatt stannade hon uppe till halv tre halv fyra och jamade ilsket. tror hon är uttråkad och vill ut på landet... hon är ju kastrerad så kan inte vara det att hon löper i allafall.

när hon håller på som värst så vill man faktiskt döda henne haha... gud vad hemskt det låter. Men ni förstår inte hur kattskrik känns när man är jättetrött och vill sova på natten haha...... men så fort man tittar på henne så ser hon ju ut ungefär som på bilden och man kan inte vara arg på henne för att hon är så söt :-)) jag försöker att hålla mig lugn, busa med henne när hon vill och inte hetsa upp mig och hoppas att det smittar av sig.... Katter alltså.....



Me, me, me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0