Nu släppte ångesten...

Alltså, jag har gått och haft megafethemsk ÅNGEST i flera dagar över ett prov jag gjorde i skolan i fredags, så ja, sen i fredags ungefär..... Men loggade in nu på min elevsida på nätet och såg att jag fått Godkänt. 58,5 poäng av 66..... helt sjukt, jag hade knappt ens pluggat plus missat typ tre lektioner då dom gick igenom det viktigaste (som jag knappt fattade något av).... Men, vi har flervalsfrågor på våra prov, så det är ju bara att gissa sig fram om man ej kan, vilket jag gjorde på många frågor.... och tydligen mpåste jag ha prickat rätt.... helt sjukt, var helt inställd på omprov.....

Hade tom fått ett omdöme på sida om att jag varit "aktiv och duktig på lektionerna". HÖ HÖ!

Jättetöntigt att ha ångest över ett jävla prov jag vet, men jag är så rädd över att hamna efter i skolan eftersom jag MÅSTE vara klar med utbildningen till september, får ej mer tid efter det, och jag vill ju gärna ha en examen då, så jag kan söka jobb inom det jag utbildar mig i.... Så jag slipper gå arbetslös. Ja, ni fattar grejjen va?! ;-) Dessutom får vi bara göra ett omprov, så klarar man inte det så får man väl bekosta om kursen på komvux själv senare... typ....

har precis varit och lämnat plasma på blodcentralisen nu, och tryckt i mig en massa kladdkaka när jag ändå var där.... kände mig tjock.... haha..... Sen till ICA och handlade upp pauscheckarna man får, blev loka, sallad, HALLOUMI (gud vad gott det skall bli) och så chasewnötter till bion imorgon. Tänkte vara lite nyttig då och inte köpa godis. Duktig jag är, hejja!



kul bild..

ska shteka på den där halloumin nu tror jag..... satan i gatan vad gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0