ny tjej

hallooo bloggen :-)

Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjort de senaste två dagarna... sjukt att det kan vara sån skillnad ibland... (och nej, jag är inte bipolär, haha). allt som behövdes var nog lite (mycket) sömn, mat, vatten och vitaminer så är man back on track igen.... måste verkligen lära mig att undvika fallgroparna för att inte må dåligt.... det är viktigt att ta hand om sig, man har ju bara en kropp faktiskt.

hade den sjukaste drömmen inatt apråpå annat, drömde att jag var i mammas hus och så skulle vi ha en modevisning där och någon fest. det var fullt med folk, och allt jag kunde tänka på var att en kille som jag var kär i skulle komma dit haha... så jag sprang omkring och letade kläder att ha på mig, men det fanns bara jättefula gamla kläder i mitt gamla rum, och när jag kommer ner dit för att byta om så står det en jäkla stylist och rotar i min garderob. jag blir arg och säger att jag måste faktiskt ha mina kläder nu, men då säger hon "det skiter jag i, jag måste leta kläder till min modell" och så tar hon fram det enda fina plagget i garderoben, en ljusfärgad blus och river sönder den och säger att det skall bli en kjol. jag blir så arg att jag vill döda henne, haha, och sen går jag tydligen och hämtar ett gevär och skjuter henne i benet/höften (fast jag hade typ för avsikt att döda)... sen får jag fly ut i skogen för polisen kommer och letar efter mig och jag vill inte hamna i fängelse... sjuk dröm eller hur? dont mess with me or my clothes säger jag bara!? ;-)

nu skall jag trycka i mig lite frukost och så får vi väl se vad dagen har att bjuda på... jag har inga pengar (suck), får om en vecka ungefär, så det blir väl stanna hemma och plugga och glo in i väggen/kolla teve som vanligt typ.

Önskar jag var rik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0