prov

framflyttat en dag. phu, lite mer tid att plugga m a o, skönt!! har sovit ett par timmar, vaknade precis och fått sms av en i klassen... lyssnar på musik nu och funderar på att svänga ihop något gott att äta.... sugen på muffins som sjutton är jag också men vet inte om jag orkar baka haha.... då får man skylla sig själv ;-) har massa äpplen hemma så skulle vara perfekt med just äppelmuffins... hmm.....

är så himla FEST sugen också, längtar till juli, då har jag en grillfest att svänga löss på iallafall... måste planera inte lite annat sköj med tjejerna också....



vi har ju inte dansat omkring med cosmopolitans i handen på länge :-)

ikväll tittar på jag "All the boys love Mandy Lane" på TV11. Tyckte inte att den var så bra första gången jag såg den men ska ge den ett nytt försök. funkar att titta på i alla fall, superdålig var den inte så ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0