Så var det avklarat....

åååå, vad skönt! har varit i väg nu på morgonen och gjort prov i skolan. provet var superlätt tyckte jag (fast jag hade hört att det skulle vara svårt), svarade på allt och tom VG frågorna vilket jag ej brukar göra..... tror på ett G+ eller kanske tom VG!! :-)) Skönt att ha saker bakom sig tycker jag...... glad att jag tog den lilla extra tiden igår och iförrgår till att plugga, det gjorde nog en hel del, skönt att slippa sitta och gissa på vissa frågor, det känns inte helt bra. nu kan man slappna av ett tag till nästa prov! vi kanske tom ej skulle ha prov i nästa kurs, utan bara inlämningsuppgifter, extra bra!! :-) jag börjar bli riktigt sugen nu på att bli klar med skolan och kunna komma ut och söka jobb och att jobba och tjäna pengar! Inte bara att tjäna pengar, utan faktiskt komma ut i arbetslivet och göra något bra. jätteskön känsla att vara på väg mot något riktigt istället för att bara flyta runt och inte veta vad man vill göra i livet, som jag har gjort så länge! Framtiden ser ljus ut, (hoppas jag!!) :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0