smoothiepaus och ny kokbok :-)


jordgubbar och blåbär är godast... :-)

ligger och dricker en smoothie jag har gjort på vanlig apelsinjucie, frysta jordgubbar och blåbär. så gott! man behöver inte ha yoghurt i, blir lika gott ändå :D hade tänkt att hyra black swan också, men den kommer tydligen inte ut på dvd förrens om en vecka. har velat se den länge nu.... bara å vänta! i övrigt så har jag mest slappat hela dagen, har varit sjukt varmt, så man orkar ju inte göra så mycket... får gärna bli lite svalare nu, i alla fall tills jag har semester, då får det bli varmt igen! :-) fick en superfin kokbok hem på posten idag, present från snälla mamsen.... eller kokbok och kokbok, bakbok kanske man skall säga? innehåller recept på bla glass, macaroons och söta små muffins.... kanske visar bild sen :-) redan torsdag imorgon, veckorna går så himla snabbt på somrarna tycker jag........ ska nog plugga lite mera nu...........hejdå och så i sommarvärmen! :-)

Kommentarer
Postat av: linda

Black swan var riktigt bra!! Kram

2011-06-30 @ 11:11:45
URL: http://bylindaly.blogspot.com
Postat av: Monica

Den filmen vill jag med se....Bra att du gillar boken,,, men det visste jag ju redan hahaha kram

2011-07-01 @ 09:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0