svammel girl

typ nyss hemkommen från skolan (hemsk morgon, fick gå dit med ofixat hår haha... kom på imorse att jag behövde tvätta det, och sen hann jag självklart inte torka och platta det alls så det stod åt alla håll.... ångest....) men nu är jag hemma igen, och som vanligt står det spagetti på spisen haha.... känns som det är det enda jag äter nuförtiden? men det är ju så lätt att fixa ihop!

Idag MÅSTE jag plugga lite mer, har prov på fredag och ligger så mycket efter känner jag... var ju sjuk förra veckan så orkade inte ens öppna böckerna.... tror inte jag kommer fixa det på fredag, men kan ju försöka i alla fall....

känner iofs alltid att jag inte kommer klara det, men har hittills fått minst Godkänt på alla prov ändå så... bara å köra... :-)





dags att prioritera ett besök hos frisören snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0