taggad tjej

har varit i skolan, trodde vi hade heldag idag eftersom det stod så på schemat men vi slutade vid tolv. Najs. Har precis tryckt i mig mackor + gröt och sitter nu o klappar en kelsugen katt framför mig. Bra att kunna kombinera det med en laptop på sidan :-) måste komma ihåg att lämna tillbaka ett par filmer nu innan bion ikväll. ska bli veeldigt trevligt att komma ut lite.... hoho jajaja.... ;-P

gick rätt bra i skolan idag faktiskt, höll mig pigg "hela" dagen och var inte ens trött när jag gick upp i morse trots att jag inte la mig förrens typ ett inatt.... dock har jag redan hunnit hälla i mig ungefär tre koppar kaffe så det kan ju ha med saken att göra, får se om jag somnar på bion ikväll istället ;-)

måste plugga lite nu i eftermiddag också eftersom vi skall göra lite praktiska övningar imorgon och då måste man ha det lite teoretiska i sig innan också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0