TGIS



tränade ca 35 minuter imorse och sen blev det bad och frukost. så skönt! smörjde in mig med bodylotion från MOR och sprejjade en god parfym efteråt så känner mig som en liten luktärta nu, typ :-) skönt att vakna till ett nystädat hem! ska nog försöka plugga lite mer idag, och så blir det en sväng till affären. Lugn och skön SÖNDAG med andra ord! :-)

hade en lite jobbig mardröm som fick mig att grina lite precis när jag gick upp, men nu känns det mycket bättre. är nog bra för huvvet att röra på sig och släppa alla tankar... tänker inte låta såna saker få förstöra mitt liv..

Imorgon är det skola som vanligt och på torsdag eller onsdag (kommer inte ihåg vilken dag det var) skall vi faktiskt till universitetet och öva på provtagningar, blodprov och sånt. skall bli kul att få en spruta i handen och känna sig som en riktig sköterska haha ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0