the only way to feel love is to give love.



jag har haft den här låten i huvudet i några dagar nu..... en klar robyn favorit!

gjorde en supergod sallad nu på eftermiddagen, kyckling, tomater, fetaost, gurka, groddar, romansallad och vitlökssås... Men alltså, vad dyrt det är att köpa indrigienser till bara en sallad! jag hade nog sparat massor på att helt enkelt gå till typ JAVA och köpa en sallad där, färdig och klar.....men det är klart det är godast att själv få välja vad man vill ha i sin sallad :-)

funderar på att slå mig ner och kolla på Somewhere nu som jag inte hann med igår... såg precis en blixt utanför fönstret dock (tror jag), så får se om det blir ett roligt litet åskväder istället.... åska, försvinn! (gillar inte den här klibbiga värmen något vidare.. hade varit ok man var på landet eller stranden såklart, men inte i stan.)

var nog ingen åskblixt föresten, ser mer ut som en mås som flyger förbi.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0