tisdag

Phu, idag är det varmt! har haft några personer här från com hem (tror jag?) som har installerat bredband i lägenheten, så har fått varit ute och knallat ett par timmar mitt på dagen. (har redan mobilt bredband så kommer inte använda det, men det är något som de göra i alla lägenheter).  var ganska skönt att få komma hem och lägga sig på sängen och chilla när det var klart. hade bokat en tid på blodcentralen för att lämna plasma vid två, men jag orkade inte gå ut igen när jag väl kom hem haha....... har ätit nu och druckit massa juice, slut på energi..... funderar på att bara ta det lungt resten av kvällen, kanske plugga lite och kolla på nån film? Lite godis skulle vara gott också, men ska nog försöka att hålla mig.... fast lite lakrits kan ju inte skada? ;-)

är ledig ändå fram till fredag nu, har ett seminarium då bara där vi skall diskutera några frågor i det ämnet som jag läser nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0