YEY!

Sålde precis några biobiljetter så får in lite cash på mitt konto idag.... köpa maaaaat!!! :-)))))))))))))))))))))) (haha, starving girl....:-)

jag måste skicka tillbaka ett paket till H&M också, ett par grejjer som inte satt som de skulle tyvärr.... klänningarna som jag beställde i rosa var väldigt stora i storlekarna, small var för stort för mig.... så får skicka tillbaka den i medium jag beställde till mamma, och så får hon ta den i small.... men som tur är är returavgiften förbetald hos H&M, bara att klistra på lappen de skickar med och lämna tillbaka där man hämtade ut. så smidigt.

måste nog fixa iordning mig lite nu, har inte ens ätit frukost än och klockan är halv ett. hjälp! fastnar alltid framför facebook och bloggar haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0