En lista...



Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Hmmm... att jag fick G + på senaste provet var ju faktiskt en höjdare! :-)


Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!


Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt en gurkbit.


Det sista du sa högt: Förmodligen något till katten, haha.


Vad var det senaste du åt: Gurka


Vad var det senaste du köpte: Mat på ICA.


Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och natt?


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.. kanske vid andra.


Sover du tungt: Nej.


Drömmer du mardrömmar: Ja!


Trivs du med ditt jobb: Pluggar, och jag trivs bra.


Favoritklädsel: Leggins eller jeans och tunika eller topp till.


Vad ser du om du tittar till höger: En vit kudde.


Vad gör dig glad just nu: Min familj, min katt och min lägenhet. Att mina vänner finns också såklart, det är GULD!


Vad ska du göra härnäst: Ta ett bad och sen sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0