Jag veet att såna här listor är skittråkiga, men jag är sjuk... och uttråkad...

Hur många har du varit kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? just nu bajs!
När kramade du någon sist? några dagar sen tror jag.
Saknar du någon speciell person? ingen superspeciell, kanske lite min familj och C då..
Har du svårt för att bli kär? beror på, träffar jag rätt så blir jag väl det. blir inte kär i vem som helst som en del andra verkar bli.. jag trivs med att vara ensam om jag inte är kär.
Är du singel? JA!
När fick du senast en komplimang? vet ej. 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? vet inte? tror inte det...
Gjort nåt olagligt? japp
Slagit ner någon?  ja 
Sagt jag älskar dig och menat det? ja 
Tar du droger? nej!
Dricker du? ibland
Varit kär? ja.
Är du ensam nu? ja.
Vill du gifta dig? vet inte. om jag träffar absolut rätta människan så ja, kanske.
Vill du ha barn? japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0