Kväll



har haft ont i magen halva dagen och svettats som en gris i värmen, men ändå lyckats lämna plasma och umgåtts med kära mor :-) Blev kinamat och fika, så nice....

Varmaste dagen hittills i år känns det som?

Jag måste verkligen komma igång med träningen snart igen, känns som jag fått världens sämsta kondis efter att ha varit sjuk i över en månad! Jag menar, det är inte ok att gå långsammare än två 75 åriga gubbar nere på stan? Herregud.

Men imorgon skall jag dricka herr viiiiiiiiiiiiiiiin! :-D (det är bara sommar en gång, och så lever man ju bara en gång också, så varför inte försöka ha lite kul?)

Och så skall jag fika med en gammal god vän också som jag inte träffat på ett par månader :-)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0